Jumaat, Disember 19, 2008


Sempena tahun baru yang bakal menjelma, saya sangat perlukan komen dan cadangan daripada kalian tentang penulisan dan segalanyalah yang terdapat dalam blog usang ini. Adakah perlu saya menukarkan pintunya kah, tingkapnya kah, langsirnya kah.. atau apa2 sahajalah yang dirasakan perlu... Saya akan consider setiap cadangan insyaAllah...Jangan malu2, jangan segan2...Utarakan sahaja OK?! Saya sangat perlukan nasihat dan cadangan daripa kalian...Tolong saya yep.. Saya tidak arif bab2 ni, jadi, saya serahkan pada yang pakar.. =) Terima Kasih semua.
Mulanya satu langkah... Ayuh kita berHIJRAH!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam..
hai adeq munadhia yg dirahmati..x de pe pon nak cmment pasal design blog nie..cuma sempena nak msk tahun baru nie..akak harap muna lbh fokus dgn apa yg telah di anugerahkan pd muna..jgn teragak2 lg jgn sesekali pandang kebelakang..jgn ada pon sekelumit prsaan tdk yakin didlm diri muna..sesungghnya allah lbh mengetahui kemampuan umat2 nyer..kalau tak kenapa muna masih mampu berada disana lg ...k slamat beramal, renung2kan lah..salam

Ceksue berkata...

Assalamualikum,pertamanya tahniah diatas hasil dan artikel2 yang membina.teima kasih juga turut diketengahkan diatas komen yang begitu mendalam maksudnya pada post penulis.mungkin kesilapan penulis dalam menyampaikan sesuatu, namun diharapkan agar munadhia teruskan berjuang dalam menyampaikan dakwah ini.WE UNITE FOR ISLAM, namun seberapa bnyak mana yang kita dah unite?????

Ceksue berkata...

salam,rasa kurang senang hati kalau tidak melafazkan maafn terus disini penulis ingin memohon maaf mungkin ada kata2 dan komen penulis yang agak sensitif dan menyentuh sesuatu pihak,tak da niat nak bertelagah dan sebagainya.

Adlan berkata...

salam. da lama tak berkesempatan baca blog ni. nk komen sket je.. kalo bleh tlg guna warna asal. sebab kalo baca dlm reader, background da putih tapi tulisan susah nk baca..

so far content bagus. banyak memberi kesedaran untuk pembaca. tak kesah la kalo nak tukar layout pun boleh je.

yg penting, don't giving up writing n sharing k!

salam maal hijrah n selamat tahun baru!