Isnin, Disember 15, 2008

Hari ini...

salam...

2009 will coming soon. terasa teramat cepat masa berlalu...
Perancangan 2009?? Buat masa sekarang aku masih tak berkesempatan untuk merancang apa2...
Mungkin dalam post akan datang akan aku tulis tentang azam tahun baru berserta perancangannya... Hari ini insyaAllah aku akan mengembara lagi. Ke Melaka mencari sedikit pengalaman dan kenangan untuk disimpan... Dan insyaAllah esok akan ke Taman Melewar atas sedikit urusan... 21Dis pula aku dijangka mendaftar untuk semester baru... Aduhai sungguh cepat masa berlalu...

Cuti semester baru2 ini kurasakan seperti hanya seminggu jangka waktunya...Aduhai sekejapnya...Aku sangat mengharapkan cuti UIA yang sterusnya akan jatuh pada waktu persekolahan kerana diri ini tersangatlah berhajat untuk menjenguk sekolah serta warganya... Berhajat juga untuk menjenguk sahabat2 di Machang Kelantan...Kasihan mereka, sudah lama mereka mengajak aku ke sana, tapi, tak pernah berkesempatan..

Hmmm... sbenarnya banyak yang ingin aku tulis... Tapi, aku perlu bersiap... Destinasi seterusnya....MELAKA...Jom!!

Muna,
sempena kemasukan semester baru...
GAMBATTEY!!!

p/s: buat sahabat blog, Kak NurHuda, trima kasih banyak2... Izyan akan berusaha dan buat yang terbaik untuk sem akan datang...InsyaAllah..Good luck buat Kak Huda juga...=)


3 ulasan:

nurhuda_cahayapetunjuk berkata...

assalamualaikum..

Buat izyan..

tak mengapa..itu sekadar kata2 semangat untuk izyan terus berjaya..jgn mengaku kalah sebelum berjuang..ingat kita mencari ilmu hanya kerana Allah...akak doakan izyan berjaya..:)

Unknown berkata...

sem 2 nanti aku nak saving gile2 la..
pastu cuti sem, aku nak cuti2 m'sia..hahahak...

Tanpa Nama berkata...

yo lah ja...save duit tok hritage nt yep... save kn utk sy jgk.. ble lg nk blanja kwn kn.. ;p ni la mase nye...hehe.. nway, da get ready tok sem2 ke?? takot2!!