Jumaat, Oktober 22, 2010

Untuk SEBELAS


Semua hampir putus asa (atau aku sahaja hampir putus asa?)... Buat semua kawan2 batch SEBELAS Architecture, jangan putus asa! selagi ada masa selagi tu masih ada harapan. insyaAllah. Tadi makan2 dengan Mardhiah, terserempak pula dengan Wani, masing2 kelihatan tidak bermaya. Aku ingin tolong, tetapi tidak tahu untuk tolong bagaimana. Apa yang boleh kukatakan, JANGAN PUTUS ASA! Kita lakukan sehabis baik untuk portfolio pula. Mar, Aja, Nad, Bella, kita lakukan sehabis baik sehingga titik usaha yang terakhir. insyaAllah, mesti masih ada peluang. =) Kita sama2 doakan. insyaAllah.

If you see someone without a smile, give them yours. aku cuba tersenyum dengan harapan kalian tersenyum, aku cuba ketawa dengan harapan kalian ketawa. Tapi, maaf kadang2 aku termenangis menyebabkan kalian menangis. Kawan2ku, ini bukan pengakhir segalanya, ini hanyalah titik pemula. insyaAllah, kita boleh lakukannya!

Buat SEBELAS, aku tak pasti bila aku akan memakai jubah biru hijau, tapi, insyaAllah, SEBELAS akan grad bersama semuanya. insyaAllah~ Jangan Mengalah Sebelum Benar2 Kalah. Pesanan buat diriku dan SEBELAS.

2 ulasan:

miyuqiu berkata...

keep up yan..makin lama study makin susah..same la kita..kena kuat insyaAllah kita sama-sama mampu selesaikan misi kita..Amin..

munadhia berkata...

kak ili. trima kasih. =) insyaAllah kita cuba berusaha yg terbaik. =)