Isnin, Mei 11, 2009

Ditag =)



1)Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda

2)Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
IRAH & NOR

IRAH
- kawan baik di KOPU
- Hati mudah tersentuh
- sama2 bekas BWP 05/06 KOPU
- selalu tak sependapat semasa awal perkenalan (ingat zaman skolah2 dulu, tapi, last2 jadi kawan baik.)
- setiap kali sebelum tidur, Irah pegang tasbih, berzikir (terima kasih Irah, Alhamdulillah Irah ajar saya sesuatu yang sangat berharga=) lebih senang nak tidur dengan menyebut nama Allah berbanding mengira biri2 masuk kandang.hehe~)

NOR
- sekelas di KOPU (kenangan 5A takkan dilupakan =))
- bekas LDP KOPU 05/06
-sangat ceria dan suka ketawa. (Nor rindu nak dengar Nor gelak. Tapi, sekarang da jauh beribu batu...)
- Sekarang berada di New Zealand. (Selamat berjaya Nor! Tahniah juga.)
- Tersangat baik hati. (tak pernah tengok Nor marah. =))
-Sangat3 pandai

3)Setiap blogger perlu menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
Faktanya adalah :
- pelajar jurusan senibina UIA
- tahun pertama, nak masuk tahun kedua, insyaAllah
- Mahallah Hafsah, UIA Gombak
- Bekas pelajar Sek Keb Pusat Kuala Ibai, Kuala Terengganu
- Bekas pelajar Sek Keb Menjalara, Kuala Lumpur
- Bekas pelajar Sek Men Keb Menjalara, Kuala Lumpur
- Bekas pelajar Sek Men Keb Hamzah, Machang, Kelantan
- Bekas pelajar MRSM Kota Putra, Besut
- Bekas pelajar UIA PJ
- Masih belajar di UIA Gombak =)

4)anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka

- Kak Su-suka bawak aku jalan2. Mengembara keliling dunia, terasa perjuangan lebih bermakna. Terima kasih Kak Su =)

- Kak Imah- selalu bagi kata semangat dan nasihat buatku. Tak jemu melayan kerana beliau lah yang sulung di antara kami. Terima Kasih Kak Imah. =)

- Kak Laila- yang sentiasa menyokong penulisanku. Juga banyak memberi nasihat buatku. Terima kasih Kak Laila =)

- Kak Jee- sangat bertuah kerana dapat wireless di bilik. selalu memberikan aku galakan untuk melakukan kebaikan. Terima kasih Kak Jee. =)

- Aja- kerana broadband mu daku dapat meng'update' blog. Juga banyak membantuku dalam banyak perkara. sangat suka menolong kawan. Terima kasih Ja. =)

- Nad- banyak tolong aku sepanjang 2 sem lepas. Maaf kita selalu nyusahkan Nad. Terima kasih ya Nad. =)

- Mar- Semangat dan ketabahan yang dikagumi. Mar, selamanya kita sokong perubahan Mar, cita2 Mar. Semoga terus istiqamah. Terima kasih juga untuk segalanya. Be strong. Kita kena sama2 kuat! =)

- Bella- Bella, my bestest twin(same DOB). =) Arigato! Sifat ceriamu menceriakanku. =) Thanks Bell!

- Mastura- kenal sejak darjah4, tetapi, masuk darjah 6 dan tingkatan 1 barulah menjadi kawan baik. Mas, terima kasih ye sudi jadi bestfriend kt. =) Semoga ukhwah kita lasting forever. insyaAllah.

- Buat semua adik beradik di UIA PJ, Nilai, UIA Gombak mahupun Kuantan. Juga buat semua2 yang melawatku di sini. TERIMA KASIH! =)

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"Kita memiliki cukup kekuatan untuk mengatasi segala permasalahan dalam hidup ini walau seberat dan serumit apapun...kerana masalah tidak pernah dibiarkan melebihi kekuatan kita"


"Keikhlasan itu umpama seekor semut hitam di atas batu yang hitam di malam yang amat kelam..Ianya wujud tetapi amat sukar dilihat.."


"Jangan berputus asa jika otak tumpul dan kurang cerdas, kerana seseorang yang tumpul otaknya tetapi tidak berputus asa lebih maju daripada orang yang cerdas tetapi pemalas..."


"Jadilah bintang yang sentiasa berkelipan di malam hari, sentiasa cantik dipandang, takkan pudar cahayanya, walau berjuta yang memandangnya..."


"Memikirkan kebahagiaan bererti memikirkan apa yang terjadi sebelumnya dan apa yang akan terjadi nanti dan sampai batas tertentu, berfikir terlalu jauh itu,boleh mengusik kebahagiaan itu sendiri."


Sesungguhnya hati yang dikasihi ALLAH adalah hati yang lembut, bersih, dan cekal....Cekal dalam beragama,Bersih dalam keyakinan,Lembut terhadap saudaranya...~Saidina Ali~

lailafillah berkata...

ehe..trime la yan atas award tu^^ akak sntiase sokong yan..teruskan dakwah ye dik^^

khaulah al-azwar berkata...

salam teramat rindu buat adk akak yg comei, dh lama x usik dia.. yan maaf sgt2.. akak lewat reply tag award ni,..sghnya laptop akak dh meletop kena serang virus.. huhu.. sedihnya.. skrg dh msk ICU..nasib baik ada hamba ALLAH adk uia yg perihatin bg pinjam sementara dia x guna.. syukran laila... Yan..ya-allah sghnya akak x selayak menerima award ni ALLAH swt yg selayak menerimanya... akak sbg hambanya mnjlnkn tgjwb sbg khalifah & pd adk2 j. anyways syukran jazillan ukhti.. atas award tersebut. cuma 1 permintaan akak yan jgn 10sion2 study, kuatkan smgt yan utk bg kejayaan pd mak ayah.. ingt mrka mcm kt ingt pd ALLAH swt.. rajin2 qiam k.. rindu, pula bila dh brpa prg yan miss x joint.. teringat2 telatah yan, imah yg nakal2 tp mencuit ht.. hrp kt dpt bersama lagi.. Ya-ALLAH kuatkan smgt adk2 sepejuanganku.. dlm mnghdpi mehnah mu. kurniakan ilmu yg bermanfaat dan berikan keyakinan dan kejayaan pd mereka.. amiin ya rab: