Sabtu, Mei 17, 2008

Awalan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.
Assalamualaikum wbt..
Awalan blog..Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang telah melimpahkan segala kurniaNya ke atas diriku dan semua makhlukNya..dan, selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW..don't know yet what is exactly to write on here..Apa yang aku tahu, aku memang suka menulis..Tak kisah lah apa yang bermain di kepalaku akan ku tulis..InsyaAllah, aku akan terus menulis selagi mana aku mampu..Sebelum ini, aku penulis jurnal..Jurnal ku mengisahkan kehidupanku sejak lahirnya aku hingga remajanya aku..Ya..aku masih berada pada pangkat remaja, tapi bakalan dewasa, bakalan tua..dan juga bakalan meninggalkan dunia yang fana ini..Sudah lama aku mengimpikan blog sendiri, dan akhirnya apa yang diimpikan itu hampir sukses..Harapnya, ia berterusan sukses dengan infiniti usaha.Insya-Allah..

Apa ada pada MIFTAHUL NAJJAH??!!
-ingin ku catat setiap apa yang aku rasa...
-ingin ku utarakan pendapat...
-ingin berkongsi ilmu pengetahuan...
-ingin berkongsi pengalaman...
-dan lain-lain..

Buat Sahabat...
Aku amat perlukan sokongan kalian dalam menyampaikan apa yang aku tahu dan apa yang ingin ku sampaikan..Semoga dengan terbinanya ruangan ini, jalan dakwah kita semakin luas dan semakin dapat diterima umum..Apa yang aku harapkan adalah semoga ruangan ini dapat membantu sahabat-sahabat juga diriku sendiri dalam memperbaiki dan mentarbiyah diri..Apa yang salah di sini, harap dibetulkan..Sesungguhnya aku hanya insan biasa yang tidak sempurna yang bersalut ribuan dosa,ribuan kesilapan, kesalahan dan kelemahan..dan sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah SWT, begitu juga yang buruk mengenai diriku yang juga datang dariNya tetapi disandarkan pada kelemahanku sendiri...Syukran kathiran..Wassalam..

Tiada ulasan: