Isnin, Ogos 15, 2011

KAED @ TV Hijrah - Kampus Dunia



Tak sempat tonton TV Hijrah jam 5.30 ptg tadi. Tiba2 ramai yang post status di Facebook tentang Heritage Studies. Nasib baik 'somebody' upload rakaman ni di Youtube. Feel proud to be KAEDian. Alhamdulillah. =)

Tiba-tiba rindu untuk kembali ke Dhaka. Masih teringat bau van PakCik Anggur, driver setia bawa kami ke mana saja. =) Paling rindu kawan2 di sana, tapi paling-paling rindu nak shopping saree dan salwar kamez dan punjabi. Waah...sangat murah dan berkualiti. =) Aarong, Bashundra, dan Folk the best-est places for shopping. =) Still remember how we spent only 10 minutes for shopping memandangkan shopping complex di Bangladesh semua akan ditutup jam 8 malam. After site visit, kami bergegas ke Bashundara, dan semua berlari Amazing Race mencari barang untuk dibawa pulang ke Malaysia...sebab hanya itu peluang yang tinggal untuk kami beli souvenir... Miss that moment soOoo MUCH! Rasa sangat kelakar... Dan, rindu juga makanan2 di sana, rindu tiap2 hari melalui jalan GreenRoad yang sangat sibuk. Rindu juga kedai yang jual topup BanglaLink dan kedai runcit yang selalu kami beli air kotak jenama Acme. =) Sebenarnya yang terbitkan rasa rindu ni adalah gara2 rakaman di atas. =)

Hasil daripada semua ini-kesenangan, kesukaan, kesukaran dan kesusahan Heritage Studies, Alhamdulillah, inilah hasilnya- Kenangan yang akan dikenang selamanya. Rindu kawan2 satu team!